Η online διαφημιστική δαπάνη θα υπερβεί το ήμισυ της συνολικής αγοράς το 2021

online diafimisiΈνα σημαντικό ορόσημο θα πετύχει τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης. Η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να υπερβεί το ήμισυ της συνολικής αγοράς της διαφήμισης το 2021. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω Internet θα αντιπροσωπεύει το 52 της συνολικής παγκόσμιας οικονομικής δαπάνης το 2021, υπερβαίνοντας το 50% για πρώτη φορά. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας Zenith, το αντίστοιχο ποσοστό το αντίστοιχο ποσοστό κατά το τρέχον έτος θα είναι 47% από 44% της συνολικής αγοράς, που αντιπροσώπευε η διαφημιστική δαπάνη μέσω Διαδικτύου παγκοσμίως το 2018.

Πάντως, καθώς η online διαφημιστική αγορά ωριμάζει παγκοσμίως το ποσοστό ανάπτυξης επιβραδύνεται. Έτσι, οι διαφημιστικές δαπάνες μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 17% το 2018, ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο ποσοστό συνηγορεί για ανάπτυξη της τάξης του 12% στο σύνολο του έτους τρέχοντος έτους. Μέχρι το 2021, οι ερευνητές αναμένουν ότι το ποσοστό αύξησης των διαφημιστικών δαπανών μέσω ψηφιακών καναλιών θα μειωθεί στο 9% ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, έως το 2021 ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς της διαφήμισης μέσω Διαδικτύου θα έχει συγκλίνει με τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς στο σύνολό της.

Ο ρυθμός αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης ποικίλει ανάμεσα στα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και θα συνεχίσει να κινείται έτσι έως το 2021. Η άνοδος των δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτυακών βίντεο και μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι της τάξης του 18% και 17% ετησίως, αντίστοιχα, στο 2021.

Αυτά τα κανάλια επωφελούνται από τις συνεχείς τεχνολογικές βελτιώσεις στην τεχνολογία των smartphone και από τις αυξανόμενες ταχύτητες σύνδεσης σε συνδυασμό με την έντονη αύξηση των επενδύσεων σε περιεχόμενο. Μάλιστα, η τεχνολογία 5G θα βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία σε αυτά τα κανάλια, καθιστώντας τις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας πολύ πιο γρήγορα.

Στο μεταξύ, άλλα κανάλια αναπτύσσονται με μικρότερες ταχύτητες. Η αμειβόμενη αναζήτηση, η οποία αντιπροσώπευε το 37% των δαπανών διαφήμισης μέσω Διαδικτύου το 2018, ενισχύθηκε κατά 11% το περασμένο έτος, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξής της θα μειωθεί στο 7% το 2021. Οι διαβαθμισμένες διαφημίσεις μέσω διαδικτύου (οι διαφημίσεις που βρίσκονται δίπλα σε άλλες διαφημίσεις και όχι σε περιεχόμενο, όπως θέσεις εργασίας, ακίνητα και μεταχειρισμένα οχήματα) αρχίζουν επίσης να χάνουν έδαφος. Η διαβαθμισμένη διαφήμιση στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 9% παγκοσμίως το 2018, αλλά ήδη αρχίζει να συρρικνώνεται σε ορισμένες αγορές και το 2021 οι ερευνητές αναμένουν ότι οι δαπάνες αυτές θα μειωθούν κατά 1,6% παγκοσμίως.

Πηγή: http://www.sepe.gr

Οι επενδύσεις της Google για να αναδείξει την ομορφιά της Ελλάδας στο εξωτερικό

google-elladaΣτις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει η Google στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αναφέρθηκε ο Philipp Justus, αντιπρόεδρος Κεντρικής Ευρώπης της Google, σε χαιρετισμό του σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση του You Tube Music που είναι πλέον διαθέσιμο στην χώρα μας.

«Η Google επενδύει και εργάζεται ενεργά όλα αυτά τα χρόνια με πολλούς θεσμούς και συνεργάτες ώστε να προβληθούν on line οι ομορφιές της χώρας. Ταυτόχρονα για να διασφαλίσουμε ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες και οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να αναπτυχθούν και να αναπτυχθούν στην ψηφιακή εποχή, είπε ο αντιπρόεδρος Κεντρικής Ευρώπης της Google. Έχοντας αυτό στο μυαλό μας έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με την ονομασία Grow Online Tourism, με το οποίο κατά τα τελευταία 4 χρόνια εκπαιδεύτηκαν περισσότερους από 120.000 ανθρώπους, προσφέροντας κατάρτιση σε βασικές ικανότητες ψηφιακού μάρκετινγκ σε μικρομεσαίους επιχειρηματίες, σε φοιτητές και γενικότερα σε επαγγελματίες του τουρισμού, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην ανάπτυξη του τουριστικού οικοσυστήματος».

Ανέφερε επίσης ότι η Google διαθέτει τις πλατφόρμες της, όπως η Google Arts & Culture, ώστε ελληνικά έργα αριστουργήματα να προβάλλονται διεθνώς σε παγκόσμιο κοινό, επισημαίνοντας ότι σύντομα θα υπάρξουν νέα στον τομέα αυτό.

Το YouTube Music που ανακοινώθηκε είναι μια νέα υπηρεσία μουσικού streaming που δημιουργήθηκε για να συμπληρώσει το YouTube, κάνοντας την εξερεύνηση του κόσμου της μουσικής πολύ πιο εύκολη και πιο εξατομικευμένη από ποτέ. Όπως ανακοινώθηκε, ανεξάρτητα από το αν θέλει κάποιος να ακούσει, να δει ή να ανακαλύψει – τώρα, όλοι οι τρόποι με τους οποίους τον αγγίζει η μουσική, είναι συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο, στο music.youtube.com.

Όπως είπε Δημήτρης Κόσσυφας, Sector Lead Tech & Travel της Google Ελλάδας, η νέα έκδοση του διαφημιστικά υποστηριζόμενου YouTube Music παρέχεται δωρεάν , ενώ το YouTube διαθέτει επίσης το YouTube Music Premium, μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις που προσφέρει παράλληλη χρήση άλλων εφαρμογών με χρέωση ανά μήνα.

Πηγή: https://newsmagazine.gr

Η χρήση customer analytics αυξάνει τα έσοδα των εταιρειών

customer analyticsΣε μια χρονική συγκυρία, όπου βασικό ζητούμενο για τις επιχειρήσεις είναι να αποκρυπτογραφήσουν τις υψηλές προσδοκίες των πελατών και να ανταποκριθούν σε αυτές, τα real-time consumer analytics εξελίσσονται σε διαβατήριο για την εταιρική επιτυχία. Ήδη, σήμερα περίπου δύο στις τρεις επιχειρήσεις απαντούν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για τη συνολική τους επίδοση. Ακόμη περισσότερες, οκτώ στις δέκα, δηλώνουν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Οι επιχειρήσεις, ανά τον κόσμο, έχουν πλήρως αντιληφθεί αυτήν την τάση και επενδύουν στον τομέα των real-time consumer analytics. Περίπου τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων σε έρευνα του Harvard Business Review Analytics Services, με την υποστήριξη της SAS, σημειώνουν ότι έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έκθεσης, περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους. Στο μεταξύ, το 58% των ερωτηθέντων απαντά πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty, ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics. Επιπλέον, λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες σημείωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics, τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση, αλλά και ενδυνάμωση του customer journey.

Early adapters
Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες, που αποτέλεσαν τους early adapters. Αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες, που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία, με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

“Οι πελάτες, σήμερα, έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές, όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορφωμένες για τις δικές τους ανάγκες, ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics”, σημειώνουν οι αναλυτές.

Η μελέτη

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics το Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. Στην έρευνα πήραν μέρος 560 business leaders εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management.

Πηγή: http://www.sepe.gr

imePOS...Το ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας.

20264898 1888655464481597 3639417181622646735 nimePOS Το ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας.

Απευθύνεται σε εστιατόρια, ξενοδοχεία, ψησταριές, πιτσαρίες, καφέ, μπαρ, επιχειρήσεις delivery, wine bar, take away.

Δείτε την εφαρμογή: http://ow.ly/aiC030e1mO7

Νέο θεματολόγιο καινοτομίας της Ε.Ε. για την περίοδο 2021-2027

espa2021 2027Τη στρατηγική της σε σχέση με την καινοτομία, επικαιροποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις. Χθες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την επικαιροποίηση της νομικής βάσης του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας (ΕΙΤ), καθώς και το νέο στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας του για την περίοδο 2021-2027.

Το EIT είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός, που δημιουργήθηκε το 2008, για να ενισχύει την ικανότητα της Ευρώπης να καινοτομεί. Αποσκοπεί στο να αντιμετωπίσει τις μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις βελτιώνοντας την ικανότητα και τις επιδόσεις της Ε.Ε. στον τομέα της καινοτομίας μέσω της ολοκλήρωσης του τριγώνου της γνώσης, το οποίο σχηματίζουν η εκπαίδευση, η έρευνα και η καινοτομία.


Με προτεινόμενο προϋπολογισμό €3 δις, που αντιπροσωπεύει αύξηση κατά €600 εκατ. ή σε ποσοστό 25% σε σύγκριση με το τρέχον στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας (2014-2020), το ΕΙΤ θα χρηματοδοτήσει δραστηριότητες υφιστάμενων και νέων κοινοτήτων γνώσης και καινοτομίας (ΚΓΚ) και θα στηρίξει την ικανότητα 750 ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για καινοτομία.

Το Ινστιτούτο, με το νέο αυξημένο προϋπολογισμό θα τονώσει την καινοτομία, υποστηρίζοντας πάνω από 10.000 πτυχιούχους των μεταπτυχιακών σπουδών μάστερ και διδακτορικού στο πλαίσιο των ΚΓΚ. Επίσης, θα υποστηρίξει περίπου 600 νέες νεοφυείς επιχειρήσεις και περισσότερες από 7.000 υπάρχουσες νεοφυείς επιχειρήσεις. Ο αναθεωρημένος κανονισμός για το ΕΙΤ και η απόφαση της Επιτροπής σχετικά με το στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας για την περίοδο 2021-2027 θα υποβληθούν προς συζήτηση και έγκριση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο.

Νέες κοινότητες γνώσεις

Σήμερα, το EIT υποστηρίζει οκτώ κοινότητες γνώσης και καινοτομίας, οι οποίες φέρνουν σε επαφή επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα για να σχηματίσουν διασυνοριακές εταιρικές συμπράξεις. Το στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας που προτείνεται για την περίοδο 2021-2027 αποσκοπεί στην επίτευξη των ακόλουθων στόχων:

- Αύξηση του περιφερειακού αντικτύπου των κοινοτήτων γνώσης και καινοτομίας. Το ΕΙΤ θα ενισχύσει τα δίκτυα του αναπτύσσοντας περιφερειακές στρατηγικές προβολής, με σκοπό τη συμμετοχή περισσότερων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιχειρήσεων και ερευνητικών οργανισμών.

- Τόνωση της ικανότητας καινοτομίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το Ινστιτούτο θα υποστηρίξει 750 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με χρηματοδότηση, εμπειρογνωμοσύνη και καθοδήγηση, δίνοντας τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν οικονομικές δραστηριότητες στους τομείς ενδιαφέροντος τους.

- Παράλληλα, σύμφωνα με τον υφιστάμενο προγραμματισμό, το ΕΙΤ θα δρομολογήσει δύο νέες ΚΓΚ, οι οποίες θα επιλεγούν σε τομείς, που σχετίζονται περισσότερο με τις πολιτικές προτεραιότητες του προγράμματος “Ορίζων Ευρώπη”. Η πρώτη θα επικεντρωθεί στους κλάδους του πολιτισμού και της δημιουργικότητας και προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2022. Ο τομέας προτεραιότητας της δεύτερης νέας ΚΓΚ θα αποφασιστεί σε μεταγενέστερο στάδιο, με την έναρξη της να προβλέπεται το 2025.

Πηγή: http://www.sepe.gr/