Το 83% των Ευρωπαίων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα

europe diadiktioΟλοένα και πιο φανατικοί χρήστες του Διαδικτύου γίνονται οι Ευρωπαίοι, καθώς ήδη το 83% του πληθυσμού δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, έναντι 75% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό πριν από μία πενταετία. Μάλιστα πλέον, μόνο το 11% του πληθυσμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαντά ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το Διαδίκτυο, όταν το αντίστοιχο ποσοστό πριν από πέντε χρόνια ήταν 18% (DESI 2019).

Η Ελλάδα, πάντως, υπολείπεται των ευρωπαϊκών επιδόσεων κατά πολύ ως προς τη χρήση του Διαδικτύου και καταλαμβάνει την 26η θέση μεταξύ των 28 κρατών-μελών. Το ποσοστό των Ελλήνων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα είναι στο 70% (2018) Συνολικά, η χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών στη χώρα μας βρίσκεται στο 70% από 67% έναν χρόνο νωρίτερα (κατά πολύ κάτω του μέσου όρου της ΕΕ που είναι 83%).

Επίσης, το ποσοστό των Ελλήνων πολιτών, που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ, παραμένει αρκετά υψηλό και κινείται σταθερά 25% από 28% ένα χρόνο νωρίτερα (όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι μόλις 11%).

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με το Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας 2019 (Digital Economy and Society Index -DESI 2019), τα πλέον “ώριμα” κράτη όσον αφορά τη χρήση του Διαδικτύου στην Ε.Ε. είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Μεγάλη Βρετανία και η Φινλανδία. Σε αυτές τις χώρες, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών απαντά ότι κάνει χρήση του Διαδικτύου τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Ηλεκτρονική τραπεζική
Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου - και - στην Ελλάδα αυξάνεται, ενώ μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων χρηστών - άνω του μέσου όρου της Ε.Ε. - επιθυμεί να συμμετέχει σε διάφορες διαδικτυακές δραστηριότητες. Οι πλέον δημοφιλείς μεταξύ αυτών είναι η ανάγνωση ειδήσεων online, η πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η παρακολούθηση μαθημάτων ηλεκτρονικά. Πιο αναλυτικά, όσον αφορά τις δραστηριότητες που κάνουν οι Έλληνες χρήστες online, παρ’ ότι η χρήση διαδικτυακών τραπεζικών υπηρεσιών αυξάνεται για τρίτο συνεχόμενο έτος και φθάνει πλέον στο 38%, το ποσοστό παραμένει πολύ χαμηλότερο από το μέσο όρο του 64% της Ε.Ε. Το ίδιο ισχύει και για τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου που τις πραγματοποιούν, φθάνει στην Ελλάδα στο 49%, αλλά παραμένει κάτω από το μέσο κοινοτικό όρο του 69%.

Οι Έλληνες αποδεικνύονται ένθερμοι οπαδοί της online ενημέρωσης. Το 87% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ενημερώνεται από το Ίντερνετ, ποσοστό που υπερβαίνει κατά πολύ το μέσο όρο του 72% της Ε.Ε. Στο μεταξύ, η χρήση των βιντεοκλήσεων στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στο 61% το 2018 (48% το 2017) και είναι πιο διαδεδομένη σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε. (49 % το 2018).

Πηγή: http://www.sepe.gr/

Οι χρήστες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στα κινητά παρά στην TV

tv vs kinitoΜία σημαντική ανατροπή στις καταναλωτικές συνήθειες, η οποία είναι ενδεικτική της δύναμης του Διαδικτύου, αναμένεται να συντελεστεί φέτος στις ΗΠΑ. Στην πιο “ώριμη” ψηφιακά αγορά του πλανήτη, έως τα τέλη του 2019, οι καταναλωτές θα αφιερώνουν -για πρώτη φορά στην ιστορία- περισσότερο χρόνο στις κινητές τους συσκευές παρά στην τηλεόραση. Για την ακρίβεια, το 2019, Ο μέσος Αμερικανός θα “ξοδεύει” -κατά μέσο όρο- 3 ώρες και 43 λεπτά ημερησίως στις κινητές συσκευές, έναντι 3 ωρών και 35 λεπτών στην TV. Σύμφωνα με το eMarketer, από τον συνολικό χρόνο που αφιερώνει ο μέσος Αμερικανός στο mobile οι 2 ώρες και 55 λεπτά θα είναι το 2019 σε συσκευές smartphone, 9 λεπτά περισσότερα σε σχέση με πέρυσι όταν ο μέσος ημερήσιος χρόνος που περνούν οι Αμερικανοί online ήταν 3 ώρες και 35 λεπτά ημερησίως. Το smartphone είναι και θα παραμείνει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της αγοράς των κινητών συσκευών, με τα “έξυπνα” κινητά να απορροφούν τη μερίδα του λέοντος του διαδικτυακού χρόνου όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά παγκόσμια.

Μάλιστα, η παντοδυναμία των smartphone δεν αμφισβητείται ούτε με τα σημερινά δεδομένα, ούτε και με βάση τις προβλέψεις για τα επόμενα χρόνια. Στις ΗΠΑ, ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στα tablet ως μέσο για την περιήγηση στο Διαδίκτυο συνεχίζει να φθίνει: από 1 ώρα και 11 λεπτά το 2017 -που ήταν και το υψηλότερο ρεκόρ- μειώθηκε στη μία ώρα και 8 λεπτά το 2019, τάση που αναμένεται να θα συνεχιστεί μέχρι και το 2021. Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αν και μακροπρόθεσμα, τα smartphone θα παραμείνουν η κυρίαρχη συσκευή για τους καταναλωτές, ο σκεπτικισμός για τον χρόνο χρήσης τους και για την υπερβολική εξάρτηση από αυτά θα συνεχίσει να βαίνει αυξανόμενος.


Τι κάνουν online
“Περιμέναμε ότι κάποια στιγμή ο χρόνος που αφιερώνουν οι πολίτες στις κινητές συσκευές θα ξεπεράσει αυτόν που διαθέτουν για την τηλεόραση. Το να το βλέπεις να συμβαίνει, ωστόσο, είναι κάτι το εντυπωσιακό. Το -όχι και τόσο μακρινό- 2014 οι Αμερικανοί αφιέρωναν στην TV δύο ώρες περισσότερες ημερησίως από ό,τι στα κινητά τους τηλέφωνα” αναφέρουν οι αναλυτές του eMarketer. Πώς ξοδεύουν όμως τον χρόνο τους στις συσκευές τους οι χρήστες; Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης “ξοδεύει” την ημέρα 2 ώρες και 57 λεπτά σε εφαρμογές έναντι μόλις 26 λεπτών σε ένα πρόγραμμα περιήγησης για κινητά. “Οι εφαρμογές ψηφιακού ήχου συνεχίζουν να προσθέτουν λεπτά στον συνολικό χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στα κινητά τους τηλέφωνα. Οι καταναλωτές “παίζουν” περισσότερη μουσική στα τηλέφωνά τους και τα podcast έχουν απογειωθεί τα τελευταία χρόνια” σχολιάζουν οι αναλυτές.

Πηγή: http://www.sepe.gr/

Μηχανογράφηση του White & Grey στη Μύκονο, με imepos!

IMG-058c85f31fc9d7ee0af4b4e374a52d44-VΤο καλοκαίρι έχει ξεκινήσει στο White & Grey, στη Μύκονο! Ευχαριστούμε την ομάδα του White & Grey που εμπιστεύθηκε την μηχανογράφηση του χώρου της με την εφαρμογή μας imepos & τις υπηρεσίες της IME πληροφορική

Απολαύστε τις διακοπές σας στο υπέροχο περιβάλλον του νεόκτιστου συγκροτήματος White & Grey και ζήστε στιγμές αληθινής πολυτέλειας, χαλάρωσης και μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας.

 

Αύξηση της απασχόλησης στον κλάδο των Επικοινωνιών

afxisi apasxolisisΙσχυρές προοπτικές απασχόλησης έχει ο κλάδος των Επικοινωνιών και Μεταφορών στην Ελλάδα για το 3ο τρίμηνο του 2019, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του να παράγει θέσεις εργασίας και να συμβάλει στη μείωση της ανεργίας. Μάλιστα, προβλέπεται ότι, για το 3ο τρίμηνο του έτους, ο τομέας θα έχει την πιο δυναμική αγορά εργασίας στην Ελλάδα, με τις ισχυρότερες προοπτικές προσλήψεων μαζί με τον κλάδο των κατασκευών. Συγκεκριμένα, οι ισχυρότερες προοπτικές προσλήψεων στην Ελλάδα για το εξεταζόμενο διάστημα καταγράφονται στον τομέα των Κατασκευών και των Μεταφορών & Επικοινωνιών, με τους εργοδότες να καταγράφουν αισιόδοξες συνολικές προοπτικές απασχόλησης της τάξης του +29%. Στον αντίποδα, οι εργοδότες στον τομέα της Γεωργίας καταγράφουν τις πιο χαμηλές προοπτικές απασχόλησης, με προοπτικές της τάξης του +3%. Συνολικά, οι εργοδότες και στους εννέα τομείς οικονομικής δραστηριότητας αναμένουν αύξηση του αριθμού απασχολούμενων κατά τους επόμενους τρεις μήνες.

Σύμφωνα με την Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 3ο τρίμηνο του 2019, οι συνολικές προοπτικές απασχόλησης στην Ελλάδα διαμορφώνονται στο +20%, αμετάβλητες σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και βελτιωμένες κατά 5 μονάδες σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι Έλληνες εργοδότες αναφέρουν σταθερά θετικές προθέσεις προσλήψεων για το διάστημα από τον Ιούλιο έως και το Σεπτέμβριο. Με το 27% των εργοδοτών να αναμένει αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 3% να προβλέπει μείωση και το 69% να μην περιμένει κάποια αλλαγή.

Μέγεθος επιχειρήσεων
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι εργοδότες και στις τέσσερις κατηγορίες μεγέθους οργανισμού προβλέπουν αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων κατά το προσεχές τρίμηνο. Αναλυτικά, οι εργοδότες τόσο στις μεγάλου, όσο και στις μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, αναμένουν υγιή αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, με συνολικές προοπτικές απασχόλησης της τάξης του +34% και +29%, αντίστοιχα. Οι δε προοπτικές στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις είναι της τάξης του +18% και +10%, αντίστοιχα.

Σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, οι προθέσεις προσλήψεων αποδυναμώνονται κατά 4 και 2 ποσοστιαίες μονάδες για τους εργοδότες των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων. Οι δε εργοδότες στις μεσαίες επιχειρήσεις αναφέρουν βελτίωση 4 ποσοστιαίων μονάδων, ενώ οι προοπτικές για τις μεγάλες επιχειρήσεις παραμένουν σχετικά σταθερές.

Στο μεταξύ, οι συνολικές προοπτικές απασχόλησης στην ευρύτερη περιφέρεια της Αττικής ανέρχονται σε +21%, καθώς οι εργοδότες αναμένουν σταθερή αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων το προσεχές τρίμηνο. Παράλληλα, οι εργοδότες στη Βόρεια Ελλάδα καταγράφουν Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +16%.

Πηγή: sepe.gr

Αυξάνεται η παγκόσμια ζήτηση για wearable συσκευές

zitisi wearelsΑυξανόμενη βαίνει η παγκόσμια ζήτηση για wearable συσκευές, γεγονός που αποτυπώνεται στην πορεία των πωλήσεων του κλάδου κατά το 1ο τρίμηνο του 2019. Τους τρεις πρώτους μήνες του έτους στην παγκόσμια αγορά διατέθηκαν 49,6 εκατ. wearable συσκευές, αυξημένες κατά 55,2% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της International Data Corporation (IDC), τα wrist-worn wearables αποτελούσαν την πλειονότητα των wearable συσκευών, συγκεντρώνοντας το 63,2% των συνολικών πωλήσεων. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι συσκευές “ear-worn” αναδείχθηκαν, κατά το 1ο τρίμηνο του 2019, η προϊοντική κατηγορία με την ταχύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση (135,1%) και αντιπροσώπευε ποσοστό 34,6% του συνόλου των wearables που διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker της IDC, οι πωλήσεις smartwatches και wristbands αυξήθηκαν κατά 31,6% σε ετήσια βάση, με τη δυναμική τους στη συνολική αγορά των wearables να είναι σημαντική. Όσον αφορά τους βασικότερους παίκτες της αγοράς των wearable συσκευών, το 1ο τρίμηνο του έτους η Apple διατήρησε την ηγετική της θέση, βελτιώνοντας τις επιδόσεις της τόσο όσον αφορά τον όγκο, αλλά και την αξία των πωλήσεων. Η εταιρεία με μερίδιο 25,8% κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της - σε επίπεδο όγκου - κατά 49,5%.

Οι κατασκευαστές
Η Xiaomi κατέλαβε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των wearables, σε μεγάλο βαθμό λόγω της δημοτικότητας της Mi Band. Το μερίδιο της επιχείρησης στην παγκόσμια αγορά των wearables διαμορφώθηκε το 1ο τρίμηνο του 2019 στο 13,3%, πετυχαίνοντας σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης 68,2%. Ενώ η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στην κινεζική αγορά, οι πρόσφατες επενδύσεις στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή δείχνουν να αποδίδουν, καθώς η επιχείρηση κατάφερε να κερδίσει μερίδιο σε αυτές τις περιοχές. Η Huawei κατετάγη τρίτη στην παγκόσμια κατάταξη από πλευράς πωλήσεων το 3ο τρίμηνο του έτους με μερίδιο 10% και ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 282,2%.

Η Samsung, από την πλευρά της, κατάφερε να συγκεντρώσει μερίδιο 8,7%, πετυχαίνοντας ένα επίσης αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 151,6%. Η Fitbit ήταν η εταιρεία που συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα με τους πιο ισχυρούς κατασκευαστές wearable προϊόντων, κατά το 1ο τρίμηνο του έτους. Η επιχείρηση πέτυχε το εξεταζόμενο διάστημα μερίδιο 5,9%, καταφέρνοντας να ενισχύσει τις πωλήσεις της κατά 35,7%. Να σημειωθεί ότι οι υπόλοιποι παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς των wearable προϊόντων είχαν το 1ο τρίμηνο του έτους ένα μερίδιο 36,3% με πωλήσεις αυξημένες κατά 26%.

Πηγή: http://www.sepe.gr